Oferta de feina: Tècnic/a de projectes del Fòrum de la Societat Civil

Oferta de feina: Tècnic/a de projectes del Fòrum de la Societat Civil
1. Descripció del lloc de feina
L’associació Fòrum de la Societat Civil per a la Transformació de les Illes Balears obre un procés de selecció per incorporar un/a tècnic/a encarregat/da de:
- Donar suport a la comissió executiva del Fòrum de la Societat Civil, amb les funcions de suport tècnic, gestió administrativa i dinamització.
- Dur a terme les tasques associades al desplegament del conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Economia, Hisenda i Innovació i el Fòrum de la Societat Civil.
2. Funcions principals
En matèria de transformació social i econòmica de les Illes Balears, la persona contractada haurà de:
- Dinamitzar la societat civil perquè participi i s’involucri en el procés de transformació del Marc Estratègic d’Inversions 2030 i aprofiti oportunitats de finançament.
- Elaborar propostes d’inversió alineades amb el Marc Estratègic 2030, de forma participativa amb sectors implicats.
En matèria d’accés a fonts de finançament:
- Difondre convocatòries d’ajudes i licitacions públiques per a entitats sense ànim de lucre.
- Donar suport i assessorament per impulsar projectes susceptibles de rebre finançament estatal o autonòmic, amb la col·laboració de l’Administració autonòmica.
Amb caràcter general:
- Impulsar i articular mecanismes de coordinació i participació de la societat civil organitzada en la formulació i desenvolupament d’iniciatives i projectes estratègics per impulsar la transformació social i econòmica de les Illes Balears.
- Donar suport a entitats socials i del tercer sector per a l’accés a fons públics i en l’elaboració de propostes de projectes, especialment en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i altres fons estatals o europeus.
- Mantenir una interlocució fluida amb l’Oficina de Planificació i Coordinació d’Inversions Estratègiques i altres agents institucionals.
- Donar suport a la Comissió executiva del Fòrum. Elaborar informes, actes de reunions, seguiments tècnics i documentació de suport a la presa de decisions i rendició de comptes del Fòrum.
- Proposar activitats de comunicació i visibilització del Fòrum i dels projectes impulsats.
3. Requisits
- Titulació universitària en l’àmbit de les ciències socials i humanes o carreres afins.
- Experiència demostrable en:
- Gestió de projectes i recerca de finançament.
- Coordinació i dinamització de grups de treball.
- Coneixement i implicació en el tercer sector i les seves dinàmiques.
- Habilitats de comunicació oral i escrita.
- Nivell oral i escrit avançat de castellà i català.
- Capacitat de treball autònom i en equip.
Es valorarà positivament experiència en formulació de projectes europeus i domini de l’anglès.
4. Condicions laborals
- Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres.
- Contractació inicial de caràcter temporal (per cobrir una baixa). Possibilitat d’ampliació amb contracte indefinit.
- Lloc de treball: seu del Fòrum de la Societat Civil (Estudi General Lul·lià, Sant Roc, 4, Palma), amb possibilitat d’acollir-se a un pla de teletreball parcial.
- Retribució segons experiència (22.000 € – 28.000 € brut/any).
5. Presentació de candidatures
Les persones interessades poden enviar el seu currículum i una carta de motivació a info@forumsocietatcivil.org, abans del 7 de setembre.